17 de març del 2012

Funda nòrdica I

Quan vaig descobrir a l'Amy Butler vaig tenir molt clar que havia de fer alguna cosa amb les seves robes, em van encantar. I després de donar-hi moltes voltes vaig pensar que podia fer unes fundes nòrdiques per la Marta i la Mireia. No tenia molt clar com començar però al final m'hi vaig posar. El disseny el vaig treure d'una revista que feia molt temps que tenia, es diu Vintage Quilts.
Després de varis mesos treballant-hi, per fi n'he acabat una, espero que us agradi.


                                                                                                         



















Què us sembla??? Ha quedat maca, veritat?

                                               








 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 









6 comentaris:

  1. Ha quedat super maca i molt alegre!
    Quina feinada!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. A mi també em tornen boja les teles de la Amy Butler, i les fotos, i els dissenys...
    T'ha quedat fresca i molt maca.
    Susana

    ResponElimina
  3. Hola Anna, és preciosa la colxa, els verd és el meu color i aquest queda perfecte! Gràcies per passar pel meu bloc. Per cert, si has fet això el rag quilt et serà molt fàcil de fer, el trobaràs sovint en revistes de patch, ha sortit vàries vegades.

    ResponElimina
  4. Hola Anna! Gràcies al comentari que m'has fet he descobert el teu bloc...i ja m'he fet seguidora!
    Aquesta colxa t'ha quedat molt alegre amb aquests tons de primavera!
    Ens llegim!

    ResponElimina
  5. Es que les teles de l'Amy Butler tenen alguna cosa especial!!!!!!
    Aquest cobrellit t'ha quedat molt alegre!
    Felicitats,
    Cesca

    ResponElimina
  6. Hola mama t'ha quedat molt maco!!
    I espero que sigui per mi :)

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!