6 de juny del 2012

Necesser

...feia temps que tenia ganes de fer un necesser, però no trobava el patró que m'agradés, fins que un dia voltejant per internet vaig trobar un tutorial que explicava detalladament com fer-ne un .... i noies és molt fàcil. Si teniu ganes de fer-ne un heu d'anar a Living de crafts i ho explica súper bé i en castellà, també et pots descarregar el patró.

No havia posat mai cap cremallera perquè fins aquests Reis no vaig tenir màquina de cosir, i no sabia com posar-m'hi i gràcies a aquest tutorial ho he fet!!!! És més fàcil del que sembla.

Us deixo unes fotos perquè vegeu el que he fet.


... hacía tiempo que tenía ganas de hacer un neceser, pero no encontraba el patrón que me gustara, hasta que un día navegando por internet encontré un tutorial que explicaba detalladamente cómo hacer uno .... y chicas es muy fácil. Si tienes ganas de hacer uno tienes que ir a Living de crafts y lo explica super bien y en castellano, también te puedes descargar el patrón.


No había puesto nunca ninguna cremallera porque hasta estos Reyes no tuve máquina de coser, y no sabía cómo ponerme y gracias a este tutorial lo he hecho!!!! Es más fácil de lo que parece.


Os dejo unas fotos para que veáis el que he hecho.





Les robes són de l'Amy Butler.

Las telas son de Amy Butler.








Ha quedat xulo veritat!!!



L'he ensenyat a les companyes de feina i ja me n'han encarregat tres!!!



Doncs res més, a produir necessers.


Fins la pròxima!!!





Ha quedado bonito verdad!!!

 Lo he enseñado a las compañeras de trabajo y ya me han encargado tres!!!!

 Pues nada más, a producir neceseres.


 Hasta la próxima!!!!

13 comentaris:

  1. T'ha quedar genial!! M'has animat a fer-me un x mi! Jeje
    Un petonàs!

    ResponElimina
  2. Que me n'alegro, estic contenta que t'hagi agradat. Ja espero veure'l penjat al teu blog.
    Una Abraçada.
    Anna

    ResponElimina
  3. Ei Anna!!! xulo és poc, perque és xulíssim! Quin bon gust has tingut per combinar les teles!
    Un petonàs
    PD. Me l'apunto el tuto, gràcies

    ResponElimina
  4. T'ha quedat molt xulo!! aquestes robes que has triat m'agraden molt!!! petó

    ResponElimina
  5. Hola Anna
    Me encanta y las telas chulisimas.El tutorial ya lo conocia y de verdad que esa niña explica todo muy bien.
    Un beso fuerte

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por la visita Rossy.
      Un abrazo.
      Anna

      Elimina
  6. M'encanta!! gràcies per al tutorial. Les teles m'encanten!
    Susana

    ResponElimina
  7. Gràcies per la visita Susana.
    Anna

    ResponElimina
  8. Ha quedat molt maco, m'agrada molt la tela de topos. Doncs ja saps, producció en masa, aixís va escomençar el imperi de ZARA, fen petites coses i ...... Que tinguis una bona setmana. Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja,ja!!!! T'inmagines???
      Bona setmana.

      Elimina
  9. Anna m'encantaaaaa aquest necesser. Les robes són ideals !! i t'he de donar milers de gràcies per compartir d'on has tret el tutorial perquè porto una hora mirant els tutorials d'aquesta noia i són fantàstics !!!
    1 petó

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!