3 de setembre del 2012

Amigurumis



Ja fa un temps us vaig explicar que m'havia apuntat a un curs per a pendre a fer amigurumis.... i just abans de vacances el vaig acabar.

La veritat és que em vaig quedar parada perquè em pensava que ho agafaria ràpid, però noi!!!! va ser més difícil del que em pensava, per això després de la meva primera incursió en el món dels amigurumis US FELICITO A TOTES LES QUE EN FEU!!!!! perquè s'ha de tenir molta paciència, no descomptar-te i tenir molta traça.

Ara us penjaré les fotos i quan els vegeu us fareu un fart de riure perquè mira que arriben a ser senzills, però noi .... no sé, m'ha costat.

Us presento... al Piu i a la Piula!!!



Ya hace un tiempo os conté que me había apuntado a un curso para hacer amigurumis .... y justo antes de vacaciones lo terminé.


La verdad es que me sorprendió ya que me pensaba que lo cogería rápido, pero no!!!! fue más difícil de lo que pensaba, por eso después de mi primera incursión en el mundo de los amigurumis OS FELICITO A TODAS LAS QUE HAGAIS!!!! porque hay que tener mucha paciencia, no descontarte y tener mucha habilidad.


Ahora os colgaré las fotos y cuando los veais os haréis un hartón de reír porque mira que llegan a ser sencillos, pero ... no sé, me ha costado.


Os presento ... al Piu y la Piula!








    

De moment deixaré aquest món aparcat, i seguiré amb el patchwork, però no ho descarto per més endavant.


De momento dejaré aparcado este mundo y seguiré con el patchwork, pero no lo descarto para más adelante.




Us penjo, com no???, dos necessers més que em van demanar per encàrrec.


Os cuelgo, como no???, dos necesers más que me pidieron por encargo.








Fins la pròxima!!!!


Hasta la próxima!!!!

6 comentaris:

  1. Doncs són molt divertits el Piu i la Piula!! Ha valgut la pena!
    I els necessers molt xulos...com sempre!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Son molt bonics eles necesers. Jo ho trobo super difícil els amigurimis, no en tinc ni idea de ganxet però trobo que no deu ser fàcil, el que si estar clar es que t'han quedat molt ben fets i "xulus". Bona setmana, petons.

    ResponElimina
  3. Ai el Piu ila Piula que macos que són!!!
    Jo no ho he provat mai, però sembla molt difícil.
    Els necessers que t'han encarregat t'han qudat molt xulis!
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Anna yo veo al Piu y a la Piula fenomenales....ya verás que el próximo que hagas te costará menos...
    Me encantan los dos neceseres y esas telitas son divinas. Un besote cielo

    ResponElimina
  5. Q cucus en Piu i la Piula !!!!

    Com sempre...preciossos els necessers ;)

    ResponElimina
  6. Quina cucada aquests amigurumis!!! es trobo molt divertits i el necessers molt xulos com sempre!

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!