14 de setembre del 2012

El bolso de la Laura

Aquest estiu, la Laura (una cosina)  em va veure que feia bolsos, i enseguida em va dir que en volia un. Li vaig ensenyar unes quantes robes i ho va tenir molt clar des del principi.


Este verano, Laura (una prima) me vio que hacía bolsos, y enseguida me dijo que quería uno. Le enseñé unas cuantas telas y lo tuvo muy claro desde el principio.













 

La roba negre és de fil, i l'estampada de cotó.

La tela negra es de hilo, y la estampada de algodón.


Fins la pròxima !!!!!!!!!!!
Hasta la próxima  !!!!!!!!!!!!


13 comentaris:

  1. T'ha quedat molt xulo Anna!!
    Les robes són naques però la que més m'agrada és la de topets!! I és que a mi els topets em xiflen!
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres tu!!!!! A mi tambe m'encanten els topets

      Elimina
  2. Anna, te quedó genial el bolso.....Laura debe estar feliz con él, además se ve que le caben muchas cosas...un besote cielo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, la verdad es que un bolsu grande.
      Gracias Maritza

      Elimina
  3. Jo em un regalet així també estaria contenta!! t'ha quedat preciós!!! felicitats!!

    ResponElimina
  4. Hola Anna te ha quedado chulisimo...me gustan muchos las telas.Espero que tu prima lo disfrute.
    Besitos

    ResponElimina
  5. Holaa, te ha quedado super lindo, felicitaciones...

    Con cariño Emi.

    ResponElimina
  6. Te ha quedado muy fino. Mis felicitaciones y que envidia que me das....
    Besos

    ResponElimina
  7. Hola, quin munt de coses xules què fas. Perdona el retard, sóc una mica desastre. Gràcies pel teu comentari: Vaig estar mirant on havia comprat la roba de les casetes però no ho recordo. Ho sento. Només sé que la vaig comprar en alguna web americana per Internet. Fins aviat.

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!