12 de gener del 2013

Avui va de corones d'aniversari

Fa dies que vull ensenyar-vos varies corones que he fet durant aquestes festes, perquè la veritat és que hi han hagut bastants aniversaris.

Us aniré explicant una mica cada foto:

Aquesta corona l'he fet per l'Anna. La seva tieta , la Rocío, volia fer-li una corona una mica diferent pel seu aniversari, ja que a l'escola no n'hi feien cap. Es va posar en contacte amb mi i enseguida li vaig fer una corona de princesa.
 
 
Hace días que quiero enseñaros varias coronas que he hecho durante estas fiestas, porque la verdad es que han habido bastantes cumpleaños.

Os iré contando un poco cada foto:

Esta corona la he hecho para Anna. Su tía, Rocío, quería hacerle una corona algo diferente para su cumpleaños, ya que en la escuela ya no se la hacían. Se puso en contacto conmigo y enseguida le hice una corona de princesa.
 
  
 
 
 





 
La Rocío em va dir que li va encantar la corona a l'Anna.
 
Rocío me dijo que le encantó la corona a Anna.

 
 
 
Aquesta de sota va ser per la Carla. També la seva tieta li va voler fer una corona de princesa.
 
Esta de abajo fue por Carla. También su tía le quiso hacer una corona de princesa.
 

 
 
 
 
 
Us haig d'explicar una cosa, us ho dic fluixet perquè no ens senti l'Encarna. L'encarna es va equivocar de número d'anys, si si ja podeu riure que jo no podia parar, sort que la mare de la Carla li va aclarir a la nena dient-li que era el número del seu últim dia de l'any, el set.
 
 
Al cap d'uns dies vaig fer el número vuit i el vam canviar. Sort que sempre hi ha una sol.lució, ja, ja.
Un petonàs Encarna!!!!!!


Os tengo que contar una cosa, os lo digo bajito para que no nos oiga Encarna. Encarna se equivocó de número de años, si si ya podéis reír que yo no podía parar, suerte que la madre de Carla le aclaró a la niña diciéndole que era el número de su último día de la año, el siete.


Al cabo de unos días hice el número ocho y lo cambiamos. Suerte que siempre hay una solución, ja, ja.
Un besazo Encarna!!

Aquesta també me la va encarregar l'Encarna, i aquesta vegada no es va equivocar de número!!!!
Com podeu veure està feta amb robes de bàsquet, i es que la Blanca n'és una apassionada. Els colors groc i blau són els del seu club de bàsquet, l'Igualada!!!!


Esta también me la encargó Encarna, y esta vez no se equivocó de número!!!
Como podeis ver está hecha con ropas de baloncesto, y es que la Blanca es una apasionada del básquet. Los colores amarillo y azul son los de su club de baloncesto, el Igualada!


  
 
 
  
 
 
 
 

.....i per últim la corona del meu nebot Ricard.
 
 
..... y por último la corona de mi sobrino Ricard.
 
 
 
  
 
 
....plena d'estrelles, naus, robots ...., li ha encantat!!!!
 
.... llena de estrellas, naves, robots...., le ha encantado!!!
 
 
 Bé, això és tot per avui, fins la pròxima!!!!
 
 Bueno, eso es todo para hoy, hasta la próxima!
 
 
 
 
 

9 comentaris:

  1. Encara no n'hagin fet cap i això que em moro de ganes i mes veient aquestes!! M'agraden molt totes,
    Ptns,
    S

    ResponElimina
  2. Anna,
    Unas coronas preciosas!!!.
    Me han encantado....Tomo nota para el próximo cumple de mis sobrinos!!..
    Un abrazo

    ResponElimina
  3. Anna, tant quedat totes genials! Segur que els seus respectius destinataris/es varen sentir-se ben especials amb aquestes super corones!
    Ptnts

    ResponElimina
  4. Per cert, treu el verificador de paraules, és una mica rotllo endevinir que hi posa! per demostrar que no ets un robot. Com que tens la moderació de comentaris jo crec que no cal!

    ResponElimina
  5. Gràcies Nuria!!!! I també gràcies per dir-me lo de la verificació de paraules, no domino gaire el tema de la configuració.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. OOOOHHHH quines corones més bòniques, totes. Que bona la mare, té recursos ràpids.
    això de regalar corones és un bon regal i agraït, eh?! ;)

    ResponElimina
  7. Anna qué gran variedad de coronas y todas tan bonitas!!! un besote cielo

    ResponElimina
  8. Que boniques totes! M'agafen ganes de fer-me'n una i avançar el meu aniversari, ja, ja!

    ResponElimina
  9. Preciosas coronas...me encantan.Los niños estaran super felices.
    Besitos

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!