10 de novembre del 2013

Projectes de Nadal

Jo no sé vosaltres, però a mi aquesta primavera que sembla que estiguem passant s'em fa molt estranya, perquè això de pensar i fer projectes de Nadal, que sembla que estigui llunyíssim, amb aquest bo sembla que no pugui ser, i d'aquí quatre dies ja hi serem.

...doncs si, si, projectes de Nadal, avui us n'ensenyaré un que quan el vaig veure el Nadal passat m'en vaig enamorar. El vaig veure a Las Tildas de Arime, aquest és un blog on hi podreu veure moltes de los coses que es poden fer amb tot el relacionat amb el mòn de les Tildas, hi podreu trobar coses molt maques.

A veure que us sembla:

Yo no sé vosotras, pero a mí esta primavera que parece que estemos pasando se me hace muy extraña, porque eso de pensar y hacer proyectos de Navidad, que parece estar muy  lejos, con este buen tiempo parece que no pueda ser, y de dentro de cuatro días ya estaremos.

... pues si, si, proyectos de Navidad, hoy os enseñaré uno que cuando lo vi la pasada Navidad me encantó. Lo vi en Las Tildas de Arime, en este blog podréis ver muchas de los cosas que se pueden hacer con todo lo relacionado con el mundo de las Tildas, podréis encontrar cosas muy bonitas.

A ver que os parece:














 


M'encanta!!! Els trobo tant dolços.....

Me encanta!!! Los encuentro tan dulces....


Fins la pròxima!!!
Hasta la próxima!!!

10 comentaris:

  1. Preciosos!!!! A mi tambe m'encanten. No ho sembla pero 4 dies i ja tenim el nadal aqui...hem de ser previsors. Petons.

    ResponElimina
  2. Anna qué guirnalda tan preciosa!!! te quedaron divinos los papá Nöel u las telas son muy chulas. Pronto lo podrás colgar en tu casa. Un besote guapa

    ResponElimina
  3. Què xulo Anna... és totalment cert, jo ja estic fent alguna coseta per nadal, hehe, perquè al final s'acumula tan la feina i de fet, espero el meu segon fill per mitjans de desembre!!! Però jo vaig més per feina, no tinc temps pel patchwork!!! Per cert, t'he deixat una coseta al meu bloc ;) http://cosescosides.blogspot.com

    ResponElimina
  4. Oooooooohhhh!! Però quina passada!!!!!!!!! M'encanta!!!!!
    Muaks!

    ResponElimina
  5. OOOHHH! És preciós el trobo genial!! quina passada són tan dolços! no m'estranya que t'enamoressin! a veure si arriba el fred abans de Nadal. Petons

    ResponElimina
  6. Son molt divertits !!!
    Bona setmana

    ResponElimina
  7. Molt bonic! el mon tilda m'encanta!
    Petons

    ResponElimina
  8. Quina passada... quanta dolçor que desprenen!!!

    Montse

    ResponElimina
  9. Quina preciositat!!!!! Per sort sembla que ja arriba el fred!

    ResponElimina
  10. Me encantan los trabajos que nos muestras en el blog, son todos preciosos, pero estos duendecillos me dejaron sin palabras, son realmente maravillosos.
    Por aquí me quedo y te incluyo en mi lista de blogs, para que otros puedan disfrutar de tus labores.

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!