27 de juliol del 2013

Còmode per anar a la platja lleugera

No sé si a vosaltres us passa, però quan vaig a la platja vaig carregada com una mula. El cistell a tope de tovalloles ulleres per bussejar, crema solar, a les mans la galleda amb la pala, a l'altra mà la cadira de la platja..... doncs aquest any s'ha acabat!!!!!

La canalla ja no són tant canalla, o sigui que cadascú es portarà la seva tovallola, qui vulgui la galleda i la pala que se la porti, les ulles cadascú que es porti les seves, i jo aniré amb la meva tovallola i la cadira, i on poso les cremes???? doncs mireu :


No sé si a vosotras os pasa, pero cuando voy a la playa voy cargada como una mula. La cesta a tope de toallas, las gafas para bucear, crema solar, en las manos el cubo con la pala, en la otra mano la silla de la playa ..... pues este año se ha acabado!!!

Los niños ya no son tan niños, o sea que cada uno se llevará su toalla, quien quiera el cubo y la pala que se la lleve, las gafas cada uno que se lleve las suyas, y yo iré con mi toalla y la silla, y donde pongo las cremas???? pues mirad:





La tela plastificada és de Kaffe Fassett, amb uns colors ideals per l'estiu.
 
M'hi cap les cremes pel sol, el mòbil, les ulleres de sol, els mocadors de paper...
 
Perfecte per anar a la platja amb lo just!!!
 
 
 
La tela plastificada es de Kaffe Fassett, con unos colores ideales para el verano.

Me caben las cremas para el sol, el móvil, las gafas de sol, los pañuelos de papel ...

Perfecto para ir a la playa con lo justo!!!!

 

 
Espero que us hagi agradat.
 
Fins la próxima!!!
 
Espero que os haya gustado.
 
Hasta la próxima!!!

20 de juliol del 2013

...més coses pel Jan

En el post anterior us vaig ensenyar un regal pel Jan que acabava de néixer....doncs avui us n'ensenyo un altre que li vaig regalar jo, però que no us el podia ensenyar perquè no l'havia donat als seus pares.
 
És una manteta molt dolça, que es pot fer servir tant per posar al llitet quan faci fred, com per embolcallar-lo, com per posar-la a terra i que jugui.... pot tenir moltes utilitats.
 
Les teles són d'una col.leció que em fascina, de Moda Fabrics que es diu "Puttin on the Ritz", la gamma de colors són molt neutres, va del cru, al rosa, gris i blau cel.
 
He fet servir un "Charm pack" i els he combinat amb roba blanca que trobo que hi queda molt maco.
 
 
 
En el post anterior os enseñé un regalo para Jan que acababa de nacer .... pues hoy os enseño otro que le regalé yo, pero que no os lo podía enseñar porque no lo había dado aún a sus padres.

Es una mantita muy dulce, que se puede usar tanto para poner en la cuna cuando haga frío, como para envolverlo, como para poner en el suelo y que juegue .... puede tener muchas utilidades.

Las telas son de una colección que me fascina, de Moda Fabrics que se llama "Puttin on the Ritz", la gama de colores son muy neutros, va del beige, al rosa, gris y azul cielo.

He usado un "Charm pack" y los he combinado con ropa blanca que encuentro que queda muy bonito.
 


 
 
És una manta bastant rápida de fer.
 
Es una manta bastante rápida de hacer.
 

 
 
 
 
 
 


  
 
Ha quedat maca, veritat????
 
Segur que amb el temps us ensenyaré més coses fetes amb aquesta col.lecció.
 
Fins la próxima!!!!
 
 
Ha quedado bonita, verdad????
 
Seguro que con el tiempo os enseñaré más cosas hechas con esta col.lección.
 
Hasta la próxima!!!!
 

11 de juliol del 2013

Ha nascut el Jan!!!

Doncs si, el Jan ja ha nascut, demà farà una setmana que va voler conèixer als seus pares. La veritat és que tots en teníem ganes de veure-li la cara, s'ha fet esperar una miqueta....però tot arriba.

La seva tieta Mònica li va voler fer un detallet, i em va demanar que li fes una bosseta pel xumet i un pitet, els colors havien de ser taronges, verds... i el resultat va ser aquest:


Pues si, Jan ha nacido ya, mañana hará una semana que quiso conocer a sus padres. La verdad es que todos teníamos ganas de verle la cara, se ha hecho esperar un poquito .... pero todo llega.

Su tía Mónica le quiso hacer un detallito, y me pidió que le hiciera una bolsita para el chupete y un babero, los colores tenían que ser naranjas, verdes ... y el resultado fue este:









Ha quedat ben divertida la bosseta.
 
Ha quedado muy divertida la bolsita.
 
 
 
 
 
Personalitzat amb el seu nom.
 
Personalizado con su nombre.


 
 
 
 
 
Un conjunt ben cuquetó, veritat???
 
Un conjunto muy mono, verdad???
 
 
Fins la próxima!!!
 
Hasta la próxima!!!