16 de febrer del 2016

The Splendid Sampler

…segur que moltes de vosaltres ja n’heu sentit a parlar o esteu ja dins el projecte, us estic parlant del The Spendid Sampler que han organitzat dues dissenyadores conegudes internacionalment, són la Jane Davidson i la Pat Sloan. Aquest projecte és a nivell internacional, s’hi pot apuntar tothom qui vulgui, si us interessa us heu d’inscriure a la seva pàgina de Facebook “The Spendid Sampler”, i donar ,si voleu, la vostra adreça de correu electrònic per a què us enviïn els blocs setmanals. Aquest projecte consisteix en que setmanalment, els dijous i els diumenges, penjaran un bloc nou per a què el treballem, fins arribar als 100 blocs, aquests 100 blocs estàn dissenyats en diferents tècniques i per diferents dissenyadores d’arreu del món, està previst que duri un any i va començar el dia 14 de febrer (el dia de Sant Valentí), i què millor que començar el primer bloc amb un gran cor. El projecte sembla que serà molt xulo per tant si hi esteu interessades…endavant!!!
Una de les coses que fa que a la gent li costi decidir-se és que és amb anglès, però no us preocupeu perquè pel Facebook s’han obert grups en castellà on podeu fer consultes o demanar ajuda, també expliquen el pas a pas de cada bloc i això us pot ajudar. Els que jo segueixo són: Mujeres al borde… i Los 100 bloques depatchwork en castellano.




... Seguro que muchas de vosotras ya habéis oído hablar o ya estáis en el proyecto, os estoy hablando del "The Spendid Sampler" que han organizado dos diseñadoras conocidas internacionalmente, son la Jane Davidson y la Pat Sloan. Este proyecto es a nivel internacional, se puede apuntar todo el que quiera, si os interesa os tenéis de inscribir en su página de Facebook "The Spendid Sampler", y dar, si se quiere, vustra dirección de correo electrónico para que os envíen los bloques semanales. Este proyecto consiste en que semanalmente, los jueves y los domingos, colgarán un bloque nuevo para que lo trabajemos, hasta alcanzar los 100 bloques, estos 100 bloques están diseñados en diferentes técnicas y por diferentes diseñadoras de todo el mundo, está previsto que dure un año y comenzó el día 14 de febrero (el día de San Valentín), y qué mejor que empezar el primer bloque con un gran corazón. El proyecto parece que será muy bonito por lo tanto si estáis interesadas ... adelante !!!

Una de las cosas que hace que a la gente le cueste decidirse es que es en inglés, pero no os preocupéis porque en Facebook han abierto grupos en castellano donde podréis hacer consultas o pedir ayuda, también explican el paso a paso de cada bloque y eso os puede ayudar. Los que yo sigo son: Mujeres al Borde ... y Los 100 bloques de patchwork en castellano.






Aquí us deixo el meu primer bloc acabat.

Aquí os dejo mi primer bloque acabado.








Fins la pròxima!!!!

Hasta la próxima!!!





6 comentaris:

  1. Your block is just lovely, it will be fun to watch each others progress.

    ResponElimina
  2. Anna te quedó divino este primer corazón, las telas son preciosas. Un brsote cariño

    ResponElimina
  3. Quin quilt més tendre! i ben fet, com sempre ;) m'encanta!

    ResponElimina
  4. Hola! El bloque corazón te quedó genial, yo también estoy apuntada y sigo la página oficial y la de Mujeres al borde, ¿como puedo seguir la de los 100 bloques en castellano? No la encuentro

    ResponElimina
  5. Ohhhhhhhh me encanta!!!! yo quiero apuntarme, dónde lo hago???? miles gracias

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!